Foto: Weareatlove.com
Autor: Weareatlove.com
Datum: 01. 03. 2016.

Vizualna rapsodija okusa zdravlja

Obzirom da ćemo uskoro zakazati susret s proljećem, odlučili smo vam predložiti tri lagana i vrlo jednostavna obroka u kojima prije svega dominira zdravlje i revitalizacija, ali i raskoš okusa i začina. Pa, ukoliko ste pristalica čestog nagrađivanja vašeg nepca, krenite!

 

Juha od crvene leće s timijanom i bademima

sastojci:
2 žlice maslinovog ulja • 4 mlada luka • 4 stabljike timijana
• 4 manje mrkve • 2 korijena peršina • 200 g crvene leće
• sol • ½ žličice sušene papričice • šaka badema

 

priprema:
U većem loncu zagrijte maslinovo ulje. Luk narežite na sitno i bacite na ulje s grančicama timijana, pirjajte dok ne omekša. Mrkvu i korijen peršina narežite na kockice, dodajte luku i sve kratko kuhajte dok se ne prožme. Leću isperite pod mlazom hladne vode i ubacite u lonac. Posolite. Lagano miješajući kuhajte 2-3 minute prije negoli dodate vodu. Dodajte toliko vode da tek prekrije leću. Kuhajte dok leća ne omekša, oko 20 minuta. Po potrebi dodajte još vode. Kada je leća mekana izvadite grančice timijana i izmiksajte sve štapnim mikserom. Vratite na vatru, prilagodite gustoću po želji i posolite ako treba.

 

priprema badema:
Pećnicu zagrijte na 160°C, rasporedite bademe u pleh na papir za pečenje u jednom sloju i pecite 10 do 15 minuta. Pazite da bademi ne zagore! Tostirane bademe ugrubo nasjeckajte na veće komadiće. Servirajte juhu u zdjelici. Dodajte u svaku zdjelicu malo sušene papričice i tostiranih badema. Ukrasite timijanom.

Hrskavi popečci od tikvica i celera s umakom od jogurta

sastojci:
3 tikvice • 1 manji korijen celera (ili ½ većeg) • 2 mlada luka
• 2 žlice svježe sjeckane mente • 1 žlica svježeg sjeckanog peršina • 3 jaja • sol • papar • maslinovo ulje za prženje

 

umak od jogurta:
4 žlice grčkog jogurta • 1 mala žličica sjeckane mente • 2 žličice meda • 1 žlica soka od limuna • sol • papar

 

priprema:
Tikvice i celer naribajte na krupno, mladi luk narežite na sitno, stavite sve u veću zdjelu, posolite i pustite da odstoji oko pola sata. Dobro rukama ocijedite smjesu s tikvicama. Ako želite da popečci budu zaista hrskavi nužno je da iz tikvica istisnete čim više tekućine! U smjesu s tikvicama umiješajte mentu, peršin i razmućena jaja. Ako je potrebno, dodajte soli te popaprite. Zagrijte maslinovo ulje na srednje jakoj vatri. Grabite jušnom žlicom smjesu od tikvica, stavite na tavu i lagano pritisnite kako biste dobili popečak debljine oko 1 cm. Pecite 3 minute sa svake strane, odnosno dok popečci ne poprime zlatnosmeđu boju i postanu hrskavi na rubovima. Prebacite popečke na tanjur s kuhinjskim papirom kako bi se upio višak masnoće. Za umak od jogurta pomiješajte grčki jogurt s mentom, medom i limunom. Posolite, popaprite i stavite na hlađenje dok ne pripremite popečke. Servirajte ih tople s umakom od jogurta.

Zdravi mousse od čokolade

sastojci:
1 zreli avokado • 1/2 banane • 1 žlica kakaa
• 1 žlica maslaca od kikirikija • 1 žlica meda
• 60 ml bademovog ili kokosovog mlijeka

 

priprema:
Sve sastojke ubacite u blender i miksajte dok ne dobijete glatki mousse. Stavite hladiti te servirajte ohlađeno.